donderdag 2 mei 2013

Verrassend...

... al zeg ik het zelf. Een blog over tafelzeil stond niet meteen op mijn TO DO vandaag. De voorbereidingen voor de braderie volgende week, hebben mij echter op andere gedachten gebracht. 

Vanochtend verraste mijnheer de postbode mij met een doos vol leuke zakjes en inpakpapiertjes. Het leek wel pakjesdag vandaag, want ook onze buurvrouw kreeg een mooie kartonnen doos uit handen van onze postbode. 

Tussen het verbeterwerk en het schrijven van een artikel door, ging ik verder met de voorbereidingen van de braderie. Van afwisseling gesproken! Producten kiezen om mee te nemen, prijskaartjes maken, nadenken over een leuke actie en de stand inkleden stonden wel op het programma. Madame hier wil koste wat het kost 'iets met gele ruitjes'. Surfen dan maar en TADAAAA, bij Presents@Home vond ik mijn goesting. Gelukkig had ik vooraf een plan, want hun aanbod tafelzeil is echt overweldigend. Tafelzeil voor binnen, tafelzeil voor buiten, fietstassen, zadelhoezen, WC-rolhouders, opbergmanden... Een explosie van kleur en vrolijkheid. Van de slag een zuiders muziekske opgezet en in gedachten het mooie lentezonnetje van gisteren opgeroepen. Geprikkeld door al dat moois en onervaren met  tafelzeil ben ik Pinterest beginnen afspeuren naar toffe ideeën en toffe ideeën zijn er om gedeeld te worden, niet waar? Ziehier mijn toppers van de dag!



        






DIY met tafelzeil

 De bloempothoesjes en de krukjes vind ik super! Hoe je ze kan maken, lees je bij Noeks en Stoff & Stil.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten