maandag 27 maart 2017

Nieuwtjes

Het lijkt stilaan een traditie te worden hier in Snubbelbubbelland... 

Een winterse blogstop diende zich ook de voorbije winter aan. Stil hebben we hier echter niet gezeten. De yogareizen gingen gewoon verder, hoewel, helemaal gewoon kunnen we het niet noemen. Er werd immers ook serieus verbouwd in ons huis en jawel het voelt goed om te kunnen zeggen dat deze werken nu bijna achter de rug zijn. Meteen ook meer tijd en ruimte in het hoofd om nieuwe ideeën uit te werken. 


Net zoals we voor de verbouwingen de hulp van enkele professionals hebben ingeroepen, doen we voor de verdere uitbouw van Snubbelbubbel een beroep op een grafisch vormgever voor het nieuwe logo en de nieuwe website. Maar meer daarover binnenkort. 

Tussen alle yogareizen en verbouwingswerken door, waren de voorbije maanden er ook met tal van ziekenhuisbezoeken. Ook dat lijkt precies een winterse traditie te worden. Weer wat wijzer geworden over mijn weg met Bechterew en fibromyalgie. Nu ja, wijzer? De ene keer wijzer, de andere keer onzeker en twijfelend, maar toch weer wat meer puzzelstukken die hun plaats gevonden hebben, of althans goed op weg zijn om hun plaatsje te vinden. 



Focussen op de positieve elementen ontdekte ik ook de voorbije winter weer via yoga, reiki, opleidingen en verdiepingscursussen. Zo trok ik vorige week nog richting Amsterdam voor de start van de Spirit - en Soulopleiding bij Patty Jongemaets en ook tijdens de paasvakantie zal ik enkele dagen verkassen naar de prachtige omgeving bij het Nieuwe Meer aan de rand van het Amsterdamse Bos. Deze keer niet enkel voor het vervolg van de coachopleiding, maar ook voor een tweede verdiepingsweekend deugdenyoga. Ik kijk er al naar uit! 




Net zoals ik uitkijk naar het moment waarop de verbouwingswerken hier helemaal achter de rug zijn, en ik samen met manlief kan starten met de verdere uitbouw van onze activiteiten. Dit alles op het ritme van de seizoenen en het lijf :-).  


Vanaf morgen staan onze lenteactiviteiten online!
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten