woensdag 27 september 2017

Nieuws uit Snubbelbubbelland


De voorbije maanden...


Aannemers kwamen af en aan en toverden ons huisje om tot een gezellige plek waar in het voorjaar reeds onze eerste lessen voor volwassenen van start gingen...

Terwijl manlief zich verder verdiepte in mindfulness en schrijven en de activiteiten van Muyoha (Multiply Your Happiness) stap voor stap uitbouwde, trok ik regelmatig naar Nederland om me onder te dompelen  in deugdenyoga advanced en spirit - en soulcoaching of vond je me op de mat bij Mirjam Wagner voor een opleiding yinyoga...

Er kwam een nieuw logo voor Snubbelbubbel...

Wat ligt er in het verschiet...


Achter de schermen werd er gewerkt aan websites en planningen, zowel voor Muyoha als voor Snubbelbubbel. Nieuwe teksten zijn klaar en weldra volgt een volgende brainstormsessie met Sita Vreeling - advies en design - voor de verdere uitbouw van een overzichtelijke, toegankelijke en kleurrijke website. Dat betekent dat ik stilaan afscheid ga nemen van dit blog en het overzicht met herfst - en winteractiviteiten in de berichten hieronder wellicht één van de laatste schrijfsels hier zullen zijn. Ik hoop jullie weldra te kunnen ontvangen op onze nieuwe webstek. 

In oktober trek ik opnieuw naar Amsterdam voor een opleiding tot deugden practioner. Ik kijk er alvast naar uit om het deugdenproject mee vorm te geven en anderen te inspireren via deugdenyoga, workshops en bijscholingen.

Het herfst -en winteraanbod bestaat uit kinderyogareeksen, maar ook tieners kunnen weer bij ons terecht. Voor de volwassenen is er naast de deugdenyoga nu ook into stillnessyoga en nieuw, vers van de pers zijn ook de workshop Yin + Reiki en onze rela(c)tieworkshops en bijscholingen rond kinder- en tieneryoga, sorytelling yoga, stoelyoga en natuurlijk de groeivlinders of deugden.

Graag verwelkom ik jou tijdens één van onze lessen of andere activiteiten. Ik rol met plezier een matje uit! Mocht je vragen hebben of meer informatie willen, aarzel niet om me te contacteren via snubbelbubbel@yahoo.com of op het nummer 0494/337851.

Benieuwd naar ons herfst - en winteraanbod? Scroll even naar beneden en neem een duik in de wondere wereld van yoga, reiki, coaching en ontspanning.

Hartegroet
Evi




        
          





Geen opmerkingen:

Een reactie posten